Csorogács

Ha valamelyik bejegyzéshez van hozzáfűznivalód, esetleg szeretnéd felvenni velem a kapcsolatot, megteheted a csorogacs[kukac]gmail.co e-mail címen.

Sose halunk meg, vagy inkább csak ritkán...

2010.10.01. 20:16 :: Donor Libon

Október elseje számomra régóta nagyon várt nap, hiszen hosszú várakozás után a Vad Fruttik új albuma végre megjelenik, a remekmű a Fénystopposok nevet kapta. Sajnos fizikailag csak jövő héten kerül a boltok polcaira az új album, viszont ma már meg lehetet vásárolni az Interneten mp3-ban. Én ezt meg is tettem, attól függetlenül, hogy mindenképp egy bolti példányt is beszerzek. Ne várja senki, hogy egy reális képet adjak az albumról, hiszen nem lehet. Felülmúlták a felülmúlhatatlant, megalkották a megalkothatatlant, megreformálták a tökéletesség fogalmát, nem lehet szavakba önteni az új albumot. Hallani kell.

Az arcom eltorzul, a vérnyomásom az egekben, kapkodom a levegőt, mégse tudok lélegezni, szemem nedves, alig érzékelem a külvilágot, a mellkasomból valami ki akar szakadni, a tér kitágul, eggyé válok vele, bőröm parázslik, fogom a fejemet, bőgök, és a hipertérből hihetetlen mennyiségű bioenergiát csapolok le.
Finoman és cenzúrázva ezt hozza ki belőlem az album. Sose éreztem ilyet, eddig csupán hasonlót. Nem bírom elképzelni, hogy ember hogyan tud ilyen minőségű zenét írni, már-már nem is emberi. Zeneileg olyat összehoztak a srácok egy albumban, amit a legnagyobbaknak szerény véleményem szerint egy élet alatt nem sikerül, vagy nem sikerülhet. Szerencsére szöveget is kapunk a zene mellé, ami a tökéleteset új értelemmel ruházza fel, a szöveg zseniális, olyan dolgokat egyszerű primitív emberi szavakkal el tud mondani, amit lehetetlennek hittem eddig. Ehhez még jön Likó Marcell elképesztő hangja, az érzések, amit belevisz a puszta énekléssel.
Ez az album egy utazás. Olyasmi lehet, mint a meditáció vagy az asztrálutazás, de mégis más. Ha szeretnéd érezni, vedd meg az albumot, indítsd el és csukd be a szemed, add át magad a zenének, és hagyd magad sodorni, garantálom hogy te is ott leszel, ahol én voltam.
Komolyan kezdem azt hinni, hogy olyan "szuperlelkek" ők (vagy nevezhetjük akárminek) akik csak azért jöttek ismét vissza, hogy tanítsanak minket, és egy kis bepillantást adjanak egy olyan világba, amit jelenleg fel sem foghatunk.

Néhány számot ismertem már az új albumról, de csak nagyon rossz minőségű koncertfelvételről, vagy koncertről és rengetegszer megálmodtam, hogy stúdió minőségben hallom. Elég érdekes, később még talán kísérletezgetek hasonlókkal, hogy mennyire tud az agy játszani egy-egy zeneszámmal.

Megyek is vissza élvezni ezt, az emberiség büszkeségét, mielőtt felébredek.


Vad Fruttik hivatalos honlap
Album megvásárlása

1 komment

Címkék: zene vad fruttik fénystopposok

A bejegyzés trackback címe:

https://csorogacs.blog.hu/api/trackback/id/tr962338017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Versember · http://koncertez.blog.hu/ 2010.10.10. 14:56:43

Én nem vagyok rajongójuk, illetve nagy rajongójuk, de szerintem is jó lett. Nagyon passzol a zene és a szöveg és én sem látok nagyon kivetnivalót bennük.
süti beállítások módosítása