Csorogács

Ha valamelyik bejegyzéshez van hozzáfűznivalód, esetleg szeretnéd felvenni velem a kapcsolatot, megteheted a csorogacs[kukac]gmail.co e-mail címen.

Puha föld legyen a vánkosom...

2010.11.16. 21:04 :: Donor Libon

Sok kedvencem volt már, de ennyire soha sem szerettem zenekart, mint a Vad Fruttikat. A napokban hallhattuk őket az MR2 akusztikban, ami számomra olyan élmény volt, hogy bár éjfélkor volt vége, még órákkal utána sem tudtam elaludni, teljesen a hatása alatt voltam. A hipertérből nem tudatosan csapolt plusz energia lehet a ludas :) Egyszerűen zseniális volt, a zenekart jellemző profizmussal és igényességgel írták át a hangszerelést "akkusztikra", ami annyira nem is akkusztik, de nem ez a lényeg. Ha valakit érdekel itt meghallgathatja.

Szintén pár napja voltam koncerten is, de nem akarom magamat ismételni, túl szép, hogy igaz legyen. Attól félek, hogy egyszer felébredek és rájövök, hogy az egész eddigi életem csupán egy álom. Mellesleg nem is olyan lehetetlen ám, majd írok róla később.

Szólj hozzá!

Címkék: zene vad fruttik

A bejegyzés trackback címe:

https://csorogacs.blog.hu/api/trackback/id/tr932453440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása